要約
この論文では、リスクが人々の物々交換の方法にどのような影響を与えるかを調査します。
私たちは Minecraft を使用して、人々が金銭的なボーナスを得るために物々交換をする実験環境を作成しました。
私たちの調査結果は、被験者が競争的な物々交換環境に対してリスク回避を示し、協力的な環境と比較して取引についてより長く熟考していることを明らかにしました。
これらの初期実験は、異なる環境で人間の対応者と戦略的に取引できるエージェントを開発するための基礎を築きました。
要約(オリジナル)
This paper investigates how risk influences the way people barter. We used Minecraft to create an experimental environment in which people bartered to earn a monetary bonus. Our findings reveal that subjects exhibit risk-aversion to competitive bartering environments and deliberate over their trades longer when compared to cooperative environments. These initial experiments lay groundwork for development of agents capable of strategically trading with human counterparts in different environments.
arxiv情報
著者 | Kalyani Lakkanige,Lamar Cooley-Russ,Alan R. Wagner,Sarah Rajtmajer |
発行日 | 2023-11-27 03:02:26+00:00 |
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