Evaluation and Optimization of Rendering Techniques for Autonomous Driving Simulation

要約

一部の自動運転チーム (CV に重点を置いているチームなど) からのより高いシーン レンダリング品質の要求に応えるために、自動運転シミュレーターでのリアルタイム レンダリングの代わりに、オフライン シミュレーション インダストリアル レンダリング フレームワークを使用することにしました。
私たちの計画は、ゲーム エンジンを使用して低品質のシーンを生成し、抽出してから、IQA アルゴリズムを使用して、オフライン レンダリングによって達成されるシーンの品質の向上を検証することです。
改善されたシーンはトレーニングに使用されます。

要約(オリジナル)

In order to meet the demand for higher scene rendering quality from some autonomous driving teams (such as those focused on CV), we have decided to use an offline simulation industrial rendering framework instead of real-time rendering in our autonomous driving simulator. Our plan is to generate lower-quality scenes using a game engine, extract them, and then use an IQA algorithm to validate the improvement in scene quality achieved through offline rendering. The improved scenes will then be used for training.

arxiv情報

著者 Chengyi Wang,Chunji Xu,Peilun Wu
発行日 2023-06-27 03:23:07+00:00
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